woensdag 13 april 2016

Post uit 2012 ...


Elk jaar schrijft mijn klas een brief. Een brief aan zichzelf in de toekomst. Die brief gaat in de kast, en komt er pas 4 jaar later uit.

Dit berichtje is voor de klas van 2011-2012:

Sabrina, Ruth, Ramzi, Ayoub, Zoë, David, Ali, Chaimae, Nora, Safwan, Bilal, Fayçal en Maurizio.

Jullie waren mijn laatste klas in school Drie Fonteinen. Daarna verhuisden we naar OASE.

Morgen doe ik jullie brieven op de post. Eindelijk is het zover, Chaimae :)
Wonen jullie nog allemaal op hetzelfde adres? Als je verhuisd bent, of weet dat een klasgenoot verhuisde, stuur je me dan een mailtje met het juiste adres?

Benieuwd wat er in staat? Ik ben ook benieuwd naar hoe het nu met jullie gaat! Laat gerust iets weten als je je brief kreeg!

x juf Amy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten