dinsdag 10 mei 2016

Ferre is geboren

Hoi schatten. Dit is baby Ferre. Een jongen. Hij kwam een maand te vroeg. Wat een verrassing zeg! Hij is klein maar flink. Hij moet veel eten om snel te groeien. Om de twee uur. Dus dan blijft er voor mama juf Amy maar een uurtje over om te slapen of wassen of eten. Dan moet het opnieuw.
Nu schrijf ik snel dit berichtje terwijl Ferre na het eten naast mij in bed in slaap viel :)
Als hij groter wordt, krijg ik meer tijd, en dan kunnen we misschien weer videobellen?

Ik hou van jullie. Mijn grote schatten. Ik mis jullie, maar nu moet ik voor mijn kleine schat zorgen.

Tot snel.

Dikke kussen van mama juf Amy
Van papa Nikolaas
En een dikke prot van Ferre - dat kan hij goed hoor, zeker omdat jullie altijd over protten praatten toen hij in de buik zat :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten